Újra 168-as

Vörös Attila   ·   2013.04.03. 18:21
IMG_6281__130403_Soroksar__M62_628168_Karpat__400

Alig pár hete írtuk meg, a Kárpát Vasút megvásárolta a 001-es kék Szergejt. A mozdony M62-168-as pályaszámon látta meg a napvilágot, a MÁV Hajdú Kft-nél az A62 001, később a 4062 001-es azonosítót kapta. A gép a vásárlást követően rövid ideig Dombóváron volt, április elején pedig már önerőből is láthattuk mozogni. A Kárpát Vasúttól már megszokhattuk, hogy nem közönyösen állnak a pályaszámokhoz, így lett a 21. Nohab pályaszáma 021, a kék Szergej pedig erdeti számát, a 168-ast kapta vissza. A sorozatszám viszont már nem lehetett M62, így a trakciós gépekhez hasonlóan a 628-ast festették a gép orrára.

Kiskunhalas felé gyorsít gépmenetben a 628 168-as

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.