Uzsgyi helyett Szergej

Az eredetileg 6341-es motorvonatra tervezett 5026/5023. számú, Hatvan és Füzesabony között közlekedő személyvonatpárra csütörtökön egy vagon, a 318-as BDt jutott, amit nem túl gazdaságosan a 108-as Szergejjel továbbítottak.
Az eredetileg 6341-es motorvonatra tervezett 5026/5023. számú, Hatvan és Füzesabony között közlekedő személyvonatpárra csütörtökön egy vagon, a 318-as BDt jutott, amit nem túl gazdaságosan a 108-as Szergejjel továbbítottak.
Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
A közlekedési társaság erősítéssel készül, és azt ajánlja az utasoknak, hogy ha lehet, váltsanak jegyet előre, ezzel is segítve a többletkapacitások elosztását.