Nem szép, de okos
Az L-3 már a fairfordi RIAT légikiállításon jeéezte: a speciálisan átalakított Hawker Beechcraft King Air 350ER, a Spydr hamarosan új, meghosszabbított orr-részt kap. Nos, a Flightglobal már meg is mutatta az első grafikát, mely felülről mutatja meg a kissé „orrnehézzé” lett N352BC-t.
A megnyújtott ott-rész alatt kap helyet majd a második L-3 Wescam MX-15 elektrooptikai és infravörös kamerarendszer, melynek első példánya már a gép törzsének hátsó része alatt dolgozik. Az átalakított Spydr az ígéretek szerint a novemberben megrendezésre kerülő Dubai Légikiállításon mutatkozik majd be. Addig még be kell fejezni a megváltozott külsejű, kialakítású és súlypontú repülőgép berepülési programját.
Ha az L-3 tervei és fejlesztései valóra válnak, akkor a leendő felhasználók igény szerint szerelhetik fel a Spydr-t a feladatnak megfelelő felderítő- és kommunikációs rendszerekkel. Legyen szó katonai vagy polgári alkalmazóstól, elektronikai felderítésről, felségvizek ellenőrzéséről, tengeri szennyeződése felderítéséről és meghatározásáról, halászati ellenőrzésről. A Spydr fedélzetére integrált, komplex rendszer és annak munkaállomásai nem csak a King Air 350ER-eken lehet majd használni, hanem az L-3 elképzelései szerint más gépekre, így az Alenia Aeronautica C-27J-re, a Bombardier Dash-8-asra vagy a nagyobb méretű és hatótávolságú Lockheed Martin C-130J Super Herculesre is felkerülhetnek, így bővítve a cég piaci lehetőségeit.