A Ryanair ismét az egyes terminált követeli

iho/repülés   ·   2012.11.26. 13:06

A Ryanair vezérigazgatója szerint nem számít megfutamodásnak, hogy 40 százalékkal csökkentik budapesti járataik számát, mert ahol erős a verseny, ott maradnak. Az [origó]-nak adott interjújában azt mondta, hogy a budapesti reptéren múlik, mikor jönnek vissza. A sátrakat nem szereti, a buszozást még kevésbé, ezért az a célja, hogy újranyíljon az 1-es terminál.

Arra a felvetésre, hogy a társaságnak nagy a budapesti vesztesége, O’Leary azt válaszolja, hogy a Ryanair nem veszteséges, az átlag alatti árakkal is nullszaldós Budapesten. Többször kijelenti, hogy cége 50 százalékkal olcsóbb a Wizz Airnél, arra a kérdésre pedig, hogy miért azokat az útvonalakat adják fel, ahol egyedül repültek, azt mondja: „Mi minden útvonalon alacsony árakat adunk. A feladott útvonalak pedig azért azok, amik, mert nem akarjuk megkönnyíteni a konkurencia dolgát. Szándékosan maradtunk benn azokon, ahol van verseny. A mi költségeink a legalacsonyabbak, mindig mi nyerünk a versenyben.”

A ferihegyi sátras beszállítással kapcsolatban, illetve arra a felvetésre, hogy a Ryanair is fizethetne pár centtel többet, hogy jobb szolgáltatást adjon az utasoknak, O’Leary azt mondja: „Soha nem fogok felesleges dolgokért fizetni. Vissza akarunk menni az 1-es terminálra, ott kulturált körülmények között várhatnak az utasok és sétálhatnak a géphez a terminálból.”

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.