Csúcsforgalom Szarvason
Időnként Tatabányáról zúzott kővel rakott vonat érkezik Szarvasra a Swietelsky telephelyére. A követ az Eas vagonokba Felsőgallán rakják, régen erre kanyarodott a győri fővonal, a korrekció óta azonban főleg teherforgalmi szerepe van. Manapság főleg fát és követ rakodnak.
A szarvasi Gallicoop pulykafeldolgozó és gabonatároló üzem iparvágányára is kisebb-nagyobb időközökkel érkezik szójával rakott vonat. Ezeket többnyire magán-vasúttársaságok hordják, főleg a Floyd és a CER. A szerdai vonatot Ferencvárostól a CER megrendelésére a Trakció Gigantja és Szergeje továbbította, Hegyeshalom és Ferencváros között pedig még az LTE magán-vasúttársaságé volt a szerelvény.
Az idei répaszezon egyik legérdekesebb újonc berakóhelye a Szarvas és Kisszénás között fekvő Csabacsűd állomása. A kettő plusz rakodóvágányos állomás két külső vágányán rakják a répát, ilyenkor csak a második vágány szabad a személyvonatoknak. Technológiai okokból a két vonatrészt külön továbbítják Szarvasra, és később ott egyesítik, hogy Mezőtúron át Kaposvárra közlekedjen.
Szerda délutántól csütörtök délutánig az előbb felsorolt tehervonatok mindegyike Szarvason járt. Szerdán a CER jóscskán megkésett szójavonatát húzta a 127-es Szergej a Gallicoophoz, másnap délelőtt pedig a 232-es Szergej érkezett meg a kővonattal Szarvasra, majd szedte össze a csabacsűdi répát.