Dunakeszin még mindig nem lehet repülni

iho/repülés   ·   2012.04.22. 11:01
cim2

„Minden erőfeszítésünk, baráti és informális kapcsolataink bevetése ellenére nem kaptuk meg a repülőtér üzembentartási engedélyét” – írja a Malév Repülőklub elnöke a tagokhoz inrtézett legfrissebb, repülőfórumokon is megjelent levelében.

Mint arról korábban beszámoltunk, Dunakeszi önkormányzata az áprilisi elsejei határidő lejárta után, hosszabb huzavona végeztével, próbaidőre adta hozzájárulását a repülőtér használatához.

(fotó: Vörös Attila)

Ekkor úgy tűnt, nincs újabb akadálya a vitorlázórepülő és motorosüzem, a kiképzés beindításának. Kiderült azonban, amint ezt Benedek János, a Malév Repülőklub elnöke az iho/repülésnek adott interjújában is elmondta, hogy a hatóság az önkormányzat hozzájáráulása ellenére nem adja ki az ehhez a hozzájáruláshoz kötött engedélyt.

„A Légügyi Igazgatóság illetékes ügyintézője szerint rendelkezünk az összes engedéllyel ...   az ügyet az Igazgatóság vezetője, Győri Gyula úr személyesen kívánja elbírálni” írja levelében a tagoknak Benedek János klubelnök.

(fotó: Márványi Péter)

A levélben az is szerepel, hogy a klub március 14-én adta be a hosszabbítási kérelmet, az elbírálás viszont túllépi a KET-ben meghatározott 30 napos ügyintézési határidőt.

„Más lehetőségünk, mint a budaőrsi repülés, nincsen pillanatnyilag” írja a Malév Repülőklub tagjainak a klub elnöke, Benedek János.

Kapcsolódó hírek

Nagyvasút Vasút

Ha százötven vagy ötven éve képesek voltunk vasúti járműveket gyártani, akkor most is képesek vagyunk

Tevan Imre   ·   2024.09.18. 08:30

Az iparpolitikai támogatást is maga mögött érezve a Magyar Vagon célja a cégcsoport konszolidációja, majd a meglévő tudásra építve, akár nemzetközi együttműködések segítségével a képességek folyamatos fejlesztése, hogy az értékteremtési folyamat végén hajtással is fölszerelt vasúti járműveket állítsanak elő saját termékként.