Elindult Békéscsaba átépítése

iho   ·   2014.03.01. 02:25
00400__IMG_2036__140301_Mezotur__M412128_Ister

Megkezdődött a nagy munka, a 120-as vonal felújítása elérte Békéscsabát. Az állomást az első márciusi hétvégén teljesen kizárták a forgalomból, az utasokat vonatpótló buszokkal szállították el. Néhány nemzetközi vonat pedig különleges kerülőútra tért.

Március elsején hajnalban a Dacia<br>(forrás: mav-start.hu)

Mezőberény–Békéscsaba állomások között és a Békéscsabán végzett pályakarbantartási munkák miatt a Budapest–Szolnok–Lőkösháza vasútvonalon módosított menetrend szerint közlekednek a vonatok.  Az IC és gyorsvonatok helyett Mezőberény–Békéscsaba–Kétegyháza között, a személyvonatok helyett Murony–Békéscsaba, illetve Békéscsaba–Kétegyháza között, a 347/346 számú vonatok belföldi része helyett Mezőberény–Lőkösháza között, a 7309 számú vonat helyett Kétegyháza–Murony között, a 7441 számú vonat helyett Békéscsaba–Gyoma állomások között vonatpótló autóbuszok közlekednek.

Az Ister az Alföldön személyvonatot is pótolt, igazi luxus a Bézékhez szokott közönségnek<br>(képek: Vörös Attila)

Az IC12073/12072 TRAIANUS, az EN12473/12472 ISTER és a 12347/12346 DACIA nemzetközi vonatok Orosházán át kerülő útirányon közlekednek. Az IC373, IC79, IC78 és IC372 számú vonatok csak belföldön közlekednek.

Vágányzári pdf-ek a MÁV honlapján:

120-as vonal

121-es vonal

125-ös vonal

Az orosházi tehervonatok leggyakrabban Békéscsabán át közlekednek, az LTE gabonavonata azonban szombaton Szarvason át érte el célállomását

Itt pedig egy videó, amit olvasónk készített Tótkomlóson szombat reggel:

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek