Jól nézze meg a Széll Kálmán teret!

Kemsei Zoltán   ·   2015.01.15. 08:45
00kicsi

Elkezdték hát... Egyelőre a kisebb tereprendezéseknél tartanak, no meg bezárták a hetvenes éveket idéző „gombák” üzleteit, és a metróépület boltjai is üresen tátonganak. Felbontják a maradék kockakövet (a Szilágyi Erzsébet fasor felé eső oldalon a buszok műszaki tárolóhelyén), és lezárták a villamoshurkon belüli területet, kis átjárót hagyva a gyalogosoknak.

Itt kezdődik majd a vágányok bontása: a Várfok utcai szakasz<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(a szerző felvételei)

Hétvégén aztán nekilátnak a villamospálya felszedésének, január 16–19. között a 18-as villamosok a Savoya parktól a Dózsa György térig járnak, az 59-es, 59A és 61-es járatok közlekedése szünetel majd. Január 19-étől előreláthatólag márciusig ideiglenes végállomásokat használnak az erre járó sárga szerelvények (a 4-es, 6-os villomosok egyelőre maradnak a megszokott helyükön). A két új végállomás a Krisztina körút–Attila út elágazásában, a bevágásban lesz (innen a 18-as a Savoya park, az 59-es a Márton Áron tér, a 61-es a Móricz Zsigmond körtér felé jár majd), Hűvösvölgybe a Káplár utcai ideiglenes végállomásról jár majd a 61-es.

61-es kanyarodik a térre; az ideiglenes végállomás az alagút mögötti bevágásban lesz

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.