Kétállású kapcsolóval oldotta meg a BKV az ajtóproblémát

iho   ·   2017.06.14. 14:34

Az Indexen megjelent írás szerint, miután az orosz gyártó/felújító Metrovagonmas a múltkori, Kálvin téri kettős ajtónyitást nem ismerte el saját hibájának, így a BKV kénytelen volt saját eszközeihez (némi sufnituninghoz) nyúlni. Beépítettek ugyanis egy (az automata ajtónyitás kezdeteitől ismert) kétállású kapcsolót, szerelvényenként mindössze négyórai munkával. A próbaüzemek alatt – nehogy az utasok felszálljanak a tesztelt szerelvényekre – szándékosan a túloldali, fal felőli ajtókat nyitották a járművezetők. A szerkesztőségnek ezek után csupán egy kérdése maradt: ez a változtatás nem vonja maga után a gyártói garancia elvesztését?

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Életbe lépett az idei vasúti menetrend első komolyabb módosítása

MÁV/iho   ·   2025.05.14. 12:00

Május közepétől pénteken és vasárnap új expresszvonatok járnak a főváros és Pécs, Nyíregyháza/Záhony, továbbá Kazincbarcika között. Románia schengeni övezethez történt csatlakozásának köszönhetően a nemzetközi vonatok tartózkodási ideje lecsökken a nyírábrányi és a kötegyáni határállomásokon, Nagyszalonta pedig már napi hét vonatpárral is elérhető.