Már látszik a formája!

Kemsei Zoltán   ·   2015.06.20. 11:15
00kicsi

A szentendrei HÉV alagútját ismét meg kell erősíteni, így a Batthyány téren járó még nem szembesülhet – az aluljáró kijáratának betömésén kívül – látványos munkákkal. A Margit hídnál azonban a fonódó vágány lefektetésével jól haladnak, ottjártunkkor épp a 17-es villamos volt végállomásán öntötték ki betonnal a pályát. A Vidra utcához – kell-e mondani? – nem láttak még hozzá, egyfajta felvonulási területként szolgál, úgyszintén nincs még alépítmény sem a Frankel Leó úti volt aluljárónál, azonban a Török utca kiágazásában a váltó már beépült.

19-es villamos a Clark Ádám téri ideiglenes végállomáson<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.