A förtelmes Köki

Vörös Attila   ·   2016.07.17. 11:15
02__IMG_3125

A szombati esőzésben ismét volt szerencsénk Kőbánya-Kispest állomáson eltölteni egy kis időt. Mindenki tudja, hogy eső idején külön élmény az állomás, hiszen ha kint épp eláll, a perontető alatt még akkor is sokáig a nyakunkba zúdul a víz. Az ócska lépcsőkről szót sem érdemes ejteni, hát még a középen medenceként, kikerülhetetlenül megálló, bokáig érő vízről. Ha magasabbról megnézzük, nincs ezen mit csodálkoznunk, a perontetőkön is megáll a víz, nem vezetődik el (tervezetten legalábbis nem). Végtelenül lepusztult, már a klasszikus balkáninál is rosszabb állapotban van az állomás. És hogy teljes legyen a gyönyör, a mozgólépcsők azóta sem keltek életre, jelezve nemcsak a MÁV, de a BKK tökéletes inkompetenciáját a létesítmény fenntartásának terén.

EU-pénzből szép vonatok már vannak, szép pálya is egyre több. De a pontszerű nyomorult állapotok nagyon lerontják az összképet. A képre kattintva galéria nyílik Vörös Attila képeiből

Na mindegy. Majd egyszer újjáépítjük tokkal-vonóval csilliárdokért, aztán hagyjuk újra lerohadni. Lásd a 4-es metró ujjnyi porral borított – amúgy látványos, szép – állomásai.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Öreg Dácsiával a Jászságba

Harmati Marcell   ·   2025.05.17. 15:00

Még nincs programja június 7-ére? Szeret utazni, és fényképeket készíteni, esetleg felelevenítené a 80-as, 90-es évek mellékvonali utazásait? Az idei nyár első szombatján most megteheti mind a hármat egyszerre!

Vasút Nagyvasút

Két Vectront rendelt a CER Cargo Group

iho/vasút   ·   2025.05.17. 09:00

A Siemens-mozdonyok 2026 decemberében érkeznek, és várhatóan meghatározó szerepet játszanak majd a Duna-folyosón, valamint Kelet-Európa több országában zajló határokon átnyúló szállításokban.