A nagy Déli-számláló: szerintünk 45 nap múlva kész a támfal ideiglenes helyreállítása

Garai Szakács László   ·   2015.03.06. 08:45
deliszam0

„A munkák április közepéig tarthatnak. A forgalom megindulásáról – mikor tart ott a munka, hogy a vonatok legalább egy vágányon közlekedhessenek – még nem esett szó”írtuk tegnap a Déli pályaudvarral kapcsolatban, miután a MÁV legfrissebb sajtóközleményében homályosan utalt arra, mikorra végezhetnek a munkálatokkal.

Eddig is nagyon szurkoltunk nekik, eztán is nagyon szurkolunk. Azt most hagyjuk, az eredeti időpont mi mindenért és mennyit csúszott, és az sem érdekes, hogy korábban azt mondták „az ideiglenes helyreállítás a munka megkezdésétől számítva körülbelül három hétig tarthat”, április közepe pedig egy kicsit több, mint három hét, a lényeg, csinálják.

A negyvenhatodik napon. A képre kattintva galéria nyílik (fotók: MTI/Szigetváry Zsolt)

Mivel pontosan nem lehet tudni, mikorra készülnek el vele, és még akkor sem lesznek valójában készen, hiszen csak ideiglenes helyreállításról van szó, és az április közepe is viszonylag tágan értelmezhető, így mi április 20-áig számolunk vissza. Erre a szép hétfői napra érünk el nulláig, szerintünk ekkora készülnek el a támfal ideiglenes helyreállításával. Addig minden nap megjelenik egy rövid emlékeztető írás arról, mennyi idő van még hátra. Bízunk abban, hamarabb befejezhetjük a visszaszámolást.

Azt meg pláne nem szeretnénk, ha új számlálót kellene indítanunk amiatt, hogy hány napja nem végeztek a támfal ideiglenes helyreállításával...

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.