A számcserés támadás

iho/vasút   ·   2012.08.29. 17:00
00

Az első villamosok 2011 végén érkeztek, elődeikhez hasonlóan tréleren Hannoverből. A BKV Fehér úti főműhelye megkezdte a kocsik magyarítását, az első próbafutásokra 2012 nyarának elején került sor. Az első kocsi júliusban vizsgázott le, forgalomba – sajnos kisebb műszaki problémákkal – augusztus közepén, a kispesti 42-es viszonylaton álltak. A kocsik felújítása és vizsgáztatása folyamatos, bár szerkesztőségünk még nem értesült mind a tíz kocsi forgalomba állásának időpontjáról.

A kocsikkal kapcsolatos részleteket cikkünk előzményében, a hannoveri villamosok teljes állaglistáját Hajtó Bálint honlapján olvashatják.

Az 1603-as pályaszámú kocsi a 42-es járaton, Határ út végállomáson<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(Kemsei Zoltán felvételei)

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.