A Volkswagen erősít az SUV-szegmensben
Dalnoki Balázs, a Porsche Hungaria márkaigazgatója a márka prémium SUV-ja, az új Touareg bevezetése alkalmából elmondta: a városi terepjárók (SUV-k) értékesítése 2010 óta százhatvan százalékkal gyarapodott Magyarországon. A 2017-ben eladott 116 ezer 265 személyautóból 42 ezer 111 volt SUV, és az idei első negyedév eredményei alapján a trend tovább növekszik. A Datahouse korábban azt közölte, hogy az idei január-áprilisi időszakban eladott 43 ezer 664 személyautó harminchét százaléka volt SUV modell a magyar piacon. Dalnoki Balázs hasonló arányokról számolt be a Volkswagen márkánál is: a 2017. évi harminc százalék után az idén várhatóan negyven százalékot fognak kitenni az értékesítésből a terepjárók. Ebben fontos szerep jut az új prémium SUV-nak is, amelyből az idén már száz-százötven, a következő teljes években évi kétszáz-kátszázötven jármű eladására számítanak. A márkánál az idén mintegy tizenötezer értékesítéssel kalkulál a Volkswagen konszern márkáit importáló Porsche Hungaria, amelynek márkakereskedői 2017-ben 10 ezer 602 új Volkswagen személy- és kisteherautót adtak el Magyarországon.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!