Lassan kilábalhat a bérgyártás a pandémia utáni krízisből
Online platform segíti a magyar gyártóvállalkozások partnerkeresését.
Online platform segíti a magyar gyártóvállalkozások partnerkeresését.
Annak ellenére, hogy az uniós közlekedéspolitika egyik legfontosabb célja évtizedek óta a vasúti áruszállítás piaci részesedésének növelése, az európai gazdasági problémák meglehetősen érzékenyen érintik a vasúti áruszállítást. Csökken a szektor piaci részaránya, a vállalatok leépítenek.
Az éves árbevételt több mint hat százalékkal növelték 2024-ben, az EBIT pedig öt százalékkal 45 millió euróra nőtt, ami rekordot jelent a vállalat történetében. Az eredmény bővülésében a biztosítási és szerződéses logisztikai szegmens játszotta a főszerepet.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
Az Oroszországi Vasutak 2024-es éves jelentésében közölte, ahogy az részben várható volt, a cég egyes mutatói nem alakultak jól, a nettó nyereség viszont csaknem kilencven százalékkal esett vissza.
A cégcsoport különböző üzletágai közül a biztosítási szegmens hat és fél millió eurós eredménye rekordnak számít, ami elsősorban a kár- és költségszint kedvező alakulásának, valamint a javuló viszontbiztosítási és befektetési teljesítménynek köszönhető.
A nemzeti vasút SNCF árufuvarozó leányvállalata, a Fret SNCF viszont év végén megszűnik, majd korlátozott tevékenységgel újraindul.
A DataHouse előzetes, becsült adatai szerint áprilisban körülbelül 80 ezer 900 személygépkocsi cserélt gazdát, 21 százalékkal több, mint egy évvel korábban, átadva a múltnak az eddigi 76 ezres havi rekordértéket.
Az előző év azonos időszakához képest 31,4 százalékkal nőtt a spanyol vállalat bevétele, ami 166,5 millió eurót tesz ki.
A világ legnagyobb vasúti gyártója, a kínai CRRC meg akarta hódítani az amerikai vasútijármű-piacot. A kínaiak furfangjára viszont idővel rájöttek.
A megállapodást még tavaly decemberben írtak alá, az üzlet most zárult le.
A debreceni társaság kissé csökkenő bevétel mellett mintegy 916 millió forint mínuszt könyvelhetett el.
Tizenhatmilliárd eurót. A bevételek tizenötmilliárd eurót tettek ki, ez nyolc százalékos növekedés 2022-höz képest.
A magyar vasúti vállalat megerősítette: teljes mértékben nyitott a konstruktív és transzparens szakmai párbeszédre.
A fontos németországi intermodális létesítmény pénzügyi és volumenteljesítménye is érezhetően csökkent, ez pedig a vasútra is hatással volt.