Egész napozik két emeletes motorvonat a 2-esen
Hétköznaponként már tizennyolc járatban, reggeli és délutáni csúcsidőben is egyre több emeletes motorvonat szállítja az utasokat.
Hétköznaponként már tizennyolc járatban, reggeli és délutáni csúcsidőben is egyre több emeletes motorvonat szállítja az utasokat.
Munkanapokon már napi négy vonatpárban utazhatunk a 2-es vonalon emeletes motorvonattal.
A tetőfelújításon felül a vágányokhoz is hozzányúl a MÁV, ezért június 19-étől július 17-éig számos, a Nyugatiból induló vagy érkező vonat végállomása megváltozik. Buszos pótlás nem lesz, vonatösszevonások viszont igen.
A vasútállomással egybeépített új, intermodális csomópontot augusztus 20-ától használhatják az utasok.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 10-étől augusztus 16-áig.
A közúti-vasúti párhuzamosságok felszámolása érdekében augusztus 20-ától megszűnik a Székesfehérvár és Budapest közötti autóbuszjáratok többsége.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló február 10-étől február 16-áig.
Több különvonat is csattogott már leállított mellékvonalakon, elkezdtek megújulni a Talentek, visszaadták a forgalomnak a megújult 80a-t.
Felsővezetéki zárlatot követően fa dőlt a drótra a 2-es vonalon. Teljes a káosz.
Szabad a csók az alagútban? Mármint szabad-e Kissnek mennie a Déli és Kelenföld között?
Az ok prózai: Pilisvörösváron nem elég a P+R parkoló, a helyi személyvonatok pedig nem jutnak el a Nyugatiba.