Az irányítótorony is megújul a soproni vasútállomáson
A márciusban megkezdett idei munkálatok célja az egységes építészeti összkép megteremtése.
A márciusban megkezdett idei munkálatok célja az egységes építészeti összkép megteremtése.
A szerb vasút infrastruktúra-kezelő részlege év elején egy állomásépületeket érintő felújítási projektet hirdetett meg: országszerte huszonhét indóház kap teljes vagy részleges felújítást.
Új jelző- és biztosítóberendezést telepítettek, a fejlesztést a spanyol CAF Signalling és szlovén partnere, az Iskra valósította meg.
Az olasz infrastruktúra-kezelő RFI az Impresa Pizzarotti & C és a Saipem vállalatok konzorciumát bízta meg a több mint egymilliárd eurós beruházással.
A rövidke, 12,1 kilométeres Klagenfurt–Weizelsdorf vonal korszerűsítése tizennyolc hónap alatt készült el.
A vasút által eddig szétválasztott városrészeket összekötő műtárgy átadásával teljesen befejeződött a vasútállomás évek óta zajló korszerűsítése.
Szabadka és Horgos között már formálódik az állomások új kinézete, körülnéztünk. Képriport.
Megújult a Zidani Most–Celje pályaszakasz, megszüntetve a Koper és Šentilj közötti szűk keresztmetszetet – ráadásul jóval olcsóbban, mint tervezték.
Nem lazsálnak az oroszok: a kivitelező RZD International látványosan halad a horgosi vonal rekonstrukciójával.
Megszépül tizenhárom állomás meglévő utasforgalmi épülete és annak környezete, tizenegy helyszínen új, korszerű felvételi épületet hoznak létre, 229 állomásnál és megállónál pedig fedett kerékpártároló létesül.
A munkálatok Pécelen, Isaszegen, Gödöllőn és Aszódon is ütemterv szerint haladnak.
Elindult a KISS-flotta, sorra készülnek az IC+-kocsik, és csak kapkodtuk a fejünket, olyan hirtelen változtak a menetrendek.
Megújult a LÁEV miskolci Dorottya utca végállomása, továbbá megépült egy új zárt, korhű kinézetű személykocsi is.
Közel száz méter hosszon épült ki új peron. Hamarosan egy új személykocsival is bővül a járműállomány.