Senki nem elégedett az új nagykörúti felosztással
A részben járdára terelt nagykörúti kerékpárút politikai kompromisszumnak lehet jó, de a Nagykörút élhetősége és jövője szempontjából biztosan rossz lépés.
A részben járdára terelt nagykörúti kerékpárút politikai kompromisszumnak lehet jó, de a Nagykörút élhetősége és jövője szempontjából biztosan rossz lépés.
A nagykörúti bringasáv lett szeptember első heteiben a legforróbb közlekedési téma a fővárosban, számos politikus és közlekedési szervezet nyilvánított véleményt annak megtartását vagy elvételét kérve. De vajon arra is gondolunk-e, hogy hosszútávon milyen Nagykörutat szeretnénk? Kinek kellene stratégiát alkotnia?
Ember legyen a talpán, aki képes eligazodni a jelenlegi kerékpár kínálatban. Szerencsére a Maxbike összeállított egy 5 pontból álló útmutatót, hogy könnyen eligazodhass a kerékpárok világában, és megtaláld a számodra ideális járgányt.
Harminc százalékra visszaszorítaná az autós közlekedés arányát Budapest 2030-ra – hangzott el a Bécs–Budapest Kerékpáros Kerekasztal-beszélgetésen, ahol a bringázás jelenét és jövőjét, a két főváros kerékpárrendszerének különbségeit és hasonlóságait vitatták meg a szakemberek. A diskurzus kiemelt témája volt a kerékpáros közlekedés szerepe a metrópótlásban.
Egy tavaly év végi német fölmérés szerint Németországban a kanyarodó gépkocsivezetők jelentik a legnagyobb veszélyt a kerékpárúton tekerő bringásokra. Mi hát a megoldás? Szokatlannak hangzik...
A kormány elkötelezetten dolgozik azon, hogy a kerékpározás biztonságos, kényelmes, akadálymentes és egyre népszerűbb legyen Magyarországon, jelentette ki Becsey Zsolt a Mohácson megrendezett nemzetközi kerékpár-turisztikai konferencián.
Jegyet venni hétfőtől a főbb gyűjtőállomások érintőképernyős felületein és a MOL Bubi weboldalán lehet.