InnoTrans 2024, második nap
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
A járművek egy részét a Dunakeszi Járműjavítóban szerelték össze. A beruházás a magyar ipar történetének egyik legnagyobb exportprojektje.
A mozdonyvontatású szerelvények Kairó és Alexandria között pendliznek.
Újabb jelentős mozdonybeszerzést hajt végre az egyiptomi nemzeti vasút: száz dízel-villamos gépet rendelt a Wabtectől.
Az egyiptomi vasúttársaság nyolcszáz légikondicionált járművet szerez be a Transzmasholdingtól, több verzióban. A kocsik legnagyobb részét Dunakeszin építik meg.
A General Electrictől vásárolt száztíz új, korszerű dízelmozdony jelentős fejlesztés az ENR történelmében.
A háromszázadik járművet a napokban vehette át az ENR – ráadásul Dunakesziből.
A gigaprojekt során a DHL Industrial Projects segít a Dunakeszi Járműjavítónak a szállítás lebonyolításában.
Az első négy vagon szerdán hagyta el a járműjavítót, Hodosnál léptek ki Magyarországról Koper felé.
A Transzmasholding napi egy járművet épít meg Tverben, és már Dunakeszin is elkészültek az első magyar összeszerelésű kocsik.
A TMH Hungary és a Magyar Vagon Zrt. konzorciuma a tervek szerint 680 járművet gyárt le a Dunakeszi Járműjavítóban.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 24-étől augusztus 30-áig.
Az ENR eddig harminchárom járművet vett át, amelyeket még 175 követ az idén, köztük már Dunakeszin gyártottak is.
A közös magyar–orosz–egyiptomi projektben hamarosan indul a magyarországi gyártás is.