Belgrád–Fiume: már ezen az útvonalon is szállít az RCG
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A szállítmányok egy része viszont Záhonyt kihagyva, Lengyelországon vagy Szlovákián át menne. A horvátok jelentős vasútfejlesztést terveznek, Magyarországon a 17-es vonal alsó részét kellene villamosítani. Ezekhez viszont még évek kellenek.
A görög vasúthálózatot szeptember elején sújtó áradások lényegesen megnehezítik a görögországi kikötő elérését, a kínai logisztikai vállalatnak ezért alternatívát kellett keresnie.
Június elsejétől ráadásul a fiumei kikötő és a csepeli terminál között is szállít a logisztikai vállalat.
A Regiojet 2023-ban korlátozza horvátországi fürdősvonatának közlekedését.
Korábban soha nem látott, különleges tárgyakon keresztül ismerhetik meg a modern Fiume születésének történetét a Fiumébe látogatók szeptember 13-áig.
A nyári tengerparti fürdősvonat sikerein felbuzdulva a cseh magánvasút Varsó és Innsbruck között indítana járatokat az alpesi síparadicsomokba.
Kapu a nagyvilágra címen nyílt meg a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum és a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum közös kiállítása.
ČD Cargo Adria néven Horvátországban is leányvállalatot alapított a cseh kargó.
Két hét alatt több mint tízezer jegyet adott el a RegioJet az adriai fürdősvonatra. A járat elvileg május 28-án indul, az idén már Budapesten keresztül.
Budapesten éjfél körül lesz a járat, visszafelé kedvezőbb, reggeli órában érkezik.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.
A RegioJetnek bejött az üzlet, jövőre már májusban elindítanák a járatot.
A DB állományából vásárolt használt kocsik a fiumei és a kassai járatokon bukkannak fel hamarosan.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 29-étől július 5-éig.