Ez menő lesz! Visszatérhetnek a neonfények a budapesti nagykörútra!
Nemcsak a régi fényét nyerheti vissza, hanem egy modern, XXI. századi élhető főútként születhet újjá „Pest főutcája”, a Nagykörút a következő években.
Nemcsak a régi fényét nyerheti vissza, hanem egy modern, XXI. századi élhető főútként születhet újjá „Pest főutcája”, a Nagykörút a következő években.
A Fővárosi Önkormányzat, Erzsébetváros Önkormányzata, a BKK és a Budapest Közút által június végén indított forgalomcsillapítási program célja az élhetőbb utcák, a kisebb átmenő forgalom és a tisztább levegő a városrészben.
A Deák Ferenc tér és a Lehel tér között visszaépítendő villamosvágányoknak köszönhetően átszállásmentes kötöttpályás kapcsolat jöhet létre Észak-Pest és Dél-Buda között.
És ez az állítás tényszerű, amennyiben naponta mintegy négyezren utaznak a Miskolci utcán keresztül a Mexikói út metróállomás és az Örs vezér tere között kapcsolatot teremtő új járattal.
Ismét teljes vonalon, a dél-budai végállomások és a Széll Kálmán tér között közlekednek a 4-es és 6-os villamosok.
Látványos szakaszához érkezett a felsővezeték-építési és -felújítási munka a zuglói Kacsóh Pongrác út–Állatkerti körút–Hermina út csomópontban: helyükön van az új felsővezeték-tartó és közvilágítási oszlopok egy része, valamint befejeződtek a közműfeltárások.
A Fővárosi Önkormányzat és a BKK elhatározása több mint köztérmegújítás: a Nagykörút reformja gazdaságfejlesztési és városrehabilitációs program.
Vizsgálja a Budapesti Közlekedési Központ a 42-es villamos vonalbővítési lehetőségeit. A fejlesztés legfőbb célja, hogy a Havanna-lakótelepen át Gloriett-telepre is el lehessen jutni kötöttpályás járatokkal.
Nyolc modern, az eddigieknél jobb hatásfokú és zajszigetelt transzformátor látja el ezentúl árammal a 4-es, 6-os villamosvonal egyik szakaszát, illetve több trolibuszvonalat.
Jön a még olcsóbb Budapest-bérlet és a kölcsönös bérletelfogadás.
2025-től. Elektromos busszal végzett közforgalmú járatüzemeltetésre Magyarországon most először indult közbeszerzési eljárás.
Felfrissült a fővárosi troliflotta, miután az összes, kedvezményes áron megvásárolt trolibusz is befutott.
Az intézkedést az elmúlt hetek halálos közúti balesetei sürgették.
Egységes parkolási rendszert vezetne be a Fővárosi Önkormányzat. Ha a javaslatot a Fővárosi Közgyűlés jövő szerdai ülésén támogatja, a rendszer szeptember 5-én lép életbe.