Új vasúti fuvarokat indít Üzbegisztánba Kína és India
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Azerbajdzsán nemzeti vasúttársasága, az ADY a kazah vasút KTZ által indított trendet követné, a cél az úgynevezett középső korridor teljes kapacitásának kihasználása.
A kazah nemzeti vasút KTZ és a kínai hsziani szárazkikötő közös beruházásának célja egy, az e-kereskedelmet kiszolgáló létesítmény létrehozása.
Az első fuvar még december végén indult Hszianból és tizenöt nap alatt ért el a magyar fővárosba, ahonnan további európai célállomások is elérhetők.
Új gyorsasági csúcs született az Új Selyemúton: Hszianból Duisburgba mindössze tíz nap alatt jutott el egy vasúti szállítmány, jórészt a fix menetrendnek köszönhetően.
Hszianból, Csengcsouból és Csengtuból is elindult a vasúti autószállítás: Smartok, Volkswagenek, Polestarok, Hondák, NIO-k, valamint Európában ismeretlen kínai márkák járművei érkeznek Európába.
A Hsziant a Párizs délkeleti részén fekvő valentoni terminállal összekötő szolgáltatás februártól irányonként már heti rendszerességgel közlekedik.
A Kijevből Hszianba tartó, történelmi fontosságú szerelvény negyvenhárom konténernyi fát cipel.
A társaság csak idén öt új fuvart indított, nyolc célpontot összekötve.
A kínai termékeket szállító szerelvény Írországból érkező árukkal megrakva tér majd vissza Kínába.
A Kína és a lengyel város közötti állandó fuvarokat követően már a Hszianból Milánóba tartó konténerek is érintik az Euroterminalt.
Szeptember negyedikétől menetrend szerint, péntekenkénti indulással közlekednek majd a vonatok a kínai Hszian, valamint a felvidéki Dunaszerdahely konténerterminálja között.
Hszianból Kijevbe és Rotterdamba is lehet már közvetlenül szállítani.
Konténervonattal szállítja Ludwigshafenből Hszianba a BASF vegyipari termékeit a Dachser Rail Services.