Megújult a vasúti pálya Szentlőrinc és Szigetvár között
A tíz kilométert érintő fejlesztés már az ötpontos közlekedési akcióterv részeként valósult meg.
A tíz kilométert érintő fejlesztés már az ötpontos közlekedési akcióterv részeként valósult meg.
A fejlesztéssel a műtárgy kapacitása a Praha-Krč felé vezető hídtól a felújított Praha-Kačerov megállóig bővült ki, a vonatok már százzal is haladhatnak a hídon.
Az Erdélyt Moldovával összekötő A8-as sztráda Gyergyóalfalu és Ditró közötti részére írtak ki közbeszerzési eljárást a román hatóságok.
A Magyar Közlönyben tették közzé a listát, mely a 2035-ig tervezett beruházásokat tartalmazza az Infrastruktúra Versenyképesség Javító program keretében. Egyszerűsített pályafelújítások, járműbeszerzések.
A napokban elkezdődtek a próbamenetek a felújított pályán, egyelőre még csak az állomás és a Belgrád felőli bejárat között.
A korszerűsítés során villamosítják is a 93,7 kilométer hosszú vonalat.
A rendszer a rendezőpályaudvarokon való haladás közben olvassa le a járművek fontos üzemelési adatait, még hatékonyabbá téve a vasúti árufuvarozást.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el Berlinbe szeptember 24-e és 27-e között. Cikksorozatunk harmadik, befejező epizódjában a Nova forgalomirányító-rendszert, a MOFIS utastájékoztatást, az Eurolocking biztosítóberendezést és a Stadler átfogó szolgáltatáspalettáját mutatjuk be.
A magyar M80-as gyorsforgalmi utat Szentgotthárd környékén kötik össze az ausztriai S7-es fürstenfeldi gyorsforgalmi úttal.
A vasúti infrastruktúrába 45 milliárd eurót tervez invesztálni a német szövetségi kormány 2027-ig, az Allianz pro-Schiene közlekedési egyesületnek viszont kételyei vannak a megvalósulással kapcsolatban.
A Network Rail felajánlásának célja, hogy az öt munkagéppel még gyorsabban hozzák helyre a háború során jelentősen megrongálódott infrastruktúrát.
Eredetileg 2030-ra kellene megvalósítani az országos ütemes vasúti menetrendet, a Deutschlandtaktot, az ehhez szükséges infrastrukturális fejlesztésekhez viszont akár ötven év is kellhet.
A program során többek között új teherkocsikat és nagyteljesítményű villamos mozdonyokat szerez be a spanyol nemzeti vasúttársaság.
Lemaradtak a szlovákok a korridorépítéssel a cseh–szlovák határon.
A rövidke, 12,1 kilométeres Klagenfurt–Weizelsdorf vonal korszerűsítése tizennyolc hónap alatt készült el.