Tizennyolc új európai fuvart tervez indítani az UZ
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
Kürtösről Rodostóba (Tekirdag) hetente irányonként öt, Münchenből Kürtösre pedig egy szerelvény közlekedik. A Genk–Kürtös útvonalon heti háromról ötre nő a fuvarok száma, és egy új kísérleti projekt keretében nem daruzható félpótkocsikat is szállítani fognak.
A forrást az EU Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszközén (RRF) keresztül vehetik igénybe.
A finn logisztikai vállalat áprilisban indítja el intermodális vasúti fuvarjait az észak-finnországi Haparandából a fontos svédországi kikötővárosba.
A fontos németországi intermodális létesítmény pénzügyi és volumenteljesítménye is érezhetően csökkent, ez pedig a vasútra is hatással volt.
Verona és Göttingen, valamint Padova és Hannover között új szállítási lehetőség, a Verona–Wuppertal útvonalon pedig növelik a vonatok számát.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
A Gotthárd-bázisalagút és a Brenner-útvonal részleges lezárása okán jelentősen csökkent a nemzetközi szállítási tengely kapacitása, a vállalat ezért új TransFER-szolgáltatást tesz elérhetővé.
A hamburgi kikötőt kezelő logisztikai vállalatnál a bevétel 6,7 százalékkal, a konténerforgalom pedig 14,6 százalékkal esett vissza.
A desiói és a San Stino-i logisztikai központok egy leányvállalat alá rendeződtek, az ügyfelek ezzel egyetlen, megerősített forrásból profitálhatnak.
A nem daruzható félpótkocsik szállítására is alkalmas szolgáltatást 2024 elejétől lehet majd igénybe venni.
Megjelentek a CPK látványtervei: az új, hipermodern lengyel repülőtér és vasútállomás jövőbe mutató tömegközlekedési csomópontként fog szolgálni, várhatóan 2028-tól.
Az intermodális fuvarokat hetente kétszer lehet igénybe venni mindkét irányban.
Június elsejétől ráadásul a fiumei kikötő és a csepeli terminál között is szállít a logisztikai vállalat.