A ZSSK Kassán és Zsolnán is épít új karbantartóközpontot
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
A Stadler Magyarország Kft. a MÁV Vagon Kft.-vel írt alá karbantartás-támogatási szerződést.
A megállapodás értelmében tíz évre vállalt teljeskörű szolgáltatásokat a mozdonyokat gyártó svájci vállalat.
A Nohab-GM Alapítvány tulajdonában álló nagydízel e jeles évfordulóját különvonattal ünneplik meg november 18-án, szombaton.
A német vasúttársaság 55 millió eurót fektet be a nagysebességű vonatokat karbantartó és vizsgáló úgynevezett E-Check technológiába.
Zólyom és Homonna után már Érsekújváron is elkészült a korszerű műszaki-higiéniai karbantartó központ.
A MÁV is megerősítette a hírt: számos mellékvonalon buszok válthatják az egyre inkább gyengélkedő Bz-motorkocsikat, akár már augusztus elsejétől!
Európa vezető mozdony- és vasútijármű-lízingszolgáltatója tizenöt évre szóló, teljes körű szerviz- és karbantartási szerződést kötött a Siemens Mobility-vel.
Mindössze másfél évnyi előkészület után a Siemens Mobility új vasúti műhelyt nyitott Offenburgban, a Südwestdeutsche Landesverkehrs-GmbH-vel közösen. Az új, modern depóban a Siemens Mireo Plus B akkumulátoros meghajtású vonatok tartják karban.
A vállalat a Dunakeszi Járműjavítót is tulajdonló Magyar Vagon Zrt.-hez kerül június 30-ával. Újraindul az IC+ kocsik gyártása is.
Az ideiglenes üzemszünet a tervezett tavaszi pályafelújítás végéig tart, ezzel több, mint 120 millió forintot spórol Budapest közösségi közlekedése.
A logisztikai vállalat az A1-gyel együttműködve, az informatikai platform továbbfejlesztésével fokozatosan állít forgalomba intelligens tehervonatokat Európa-szerte.
A Transzmasholding-csoporthoz tartozó, svájci székhelyű vállalat 78 villamos motorvonatot szolgálhat ki Németországban.