Újabb nyolc „vonat + repülő” útvonalat indít el az SNCF és az Air France
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
A párizsi Charles de Gaulle és Orly nemzetközi repülőterekről így már negyvenegy útvonalon válik elérhetővé egy jeggyel a vasút és a repülés kombinációja.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
Az augusztus 28-ával életbe lépő utószezoni menetrend a főszezon utáni négy hétben, szeptember 24-éig több országrészből garantálja a sűrűbb közlekedést, átszállás nélküli eljutást a Balatonhoz.
A vonathelyettesítő autóbuszok négyszáz forintos teljesárú jeggyel, a kedvezményre jogosultak számára ötven vagy kilencven százalékos kedvezménnyel vehetők igénybe.
Az UIC által létrehozott eTCD elektronikus jegykezelő rendszert egyre több jegyértékesítő és vasúttársaság használja, 2025-re pedig már EU-szerte alkalmazni fogják.
Március elsejétől a Tokaj, a Hernád-Zemplén és a Kaposvár felé közlekedő intercitykre is váltható a jelentős kedvezményeket nyújtó jegytípus.
A kisebb, 80x54 milliméteres jegyekkel évente tizennégy futballpálya területével egyenlő papírt spórol meg a vasúttársaság.
A Fővárosi Közgyűlés szerdán dönt a Budapesti Közlekedési Központ járatain használható időalapú jegyek bevezetéséről. Az első két jegytípussal akár hatvan és százhúsz percig is lehet majd utazni.
Közel négyszáz új készülék áll szolgálatba idén.
Jók a rövid átszállási idők, de a jegyrendszer miért nem tudja ezt követni?
A legfontosabb, hogy a száz kilométernél rövidebb utazásra szóló jegyeket négy órán belül fel kell használni.