A ZSSK is kíváncsi a Fairtiq-re
A mobilfizetéses jegyértékesítési rendszer egyéves, országos tesztje jövő januárban indul a szlovák nemzeti vasúttársaság belföldi viszonylatain. Ha beválik, hosszútávon is bevezetik.
A mobilfizetéses jegyértékesítési rendszer egyéves, országos tesztje jövő januárban indul a szlovák nemzeti vasúttársaság belföldi viszonylatain. Ha beválik, hosszútávon is bevezetik.
A brit kormány vasútfejlesztési tervének részeként kilenc hónapig tesztelik az innovatív, elektronikus jegyrendszert. Ha sikeresnek bizonyul, fontolóra veszik a Fairtiq szélesebb körű, városokban, régiókban vagy országszerte, és más közlekedési módoknál való alkalmazását is.
Az építési és közlekedési miniszter egyik legfontosabb vállalása, hogy a vonatok húsz percnél nagyobb késése esetén visszafizetik a jegyár felét. További jelszavak: klímagarancia, klímás buszok, keksz, üdítő, százhatvannal a Balatonra.
Óriási az érdeklődés: két óra alatt betelt az ezerötszáz tesztelői hely. Az alkalmazás áprilistól válik elérhetővé a nagyközönség előtt.
A Budapest csomópontjaiban és népszerű megállóiban éjjel-nappal elérhető készülékek a fővárosiak egyik legfontosabb vásárlási felületének bizonyulnak.
Tavaly az autóbusz-állomásokon kilencvenhárom, a HÉV-állomásokon tizenegy, a vasútállomásokon hat közös jegykiadó automata telepítése kezdődött meg a vállalatcsoportnál.
Jelenleg még csak több vonatjegyet váltva lehet átutazni a kontinensen, ez hamarosan leegyszerűsödhet.
Az olasz nemzeti vasút utasai már a jegyvásárláskor megtudhatják vasúti utazásuk karbonkibocsátását, adott esetben az egyéni autózás és a repülés kibocsátásával is összehasonlítva.
A Volánbusz hálózatán 93, a HÉV-nél tizenegy, a MÁV-Startnál pedig hat új eszközt állít üzembe a MÁV–Volán-csoport.
Az új tanév kezdetétől és a kalauz nélküli rendszer kiterjesztésével egy időben kötelező jegyelővételi zónát vezetett be a MÁV-Start.
A legmagasabb egyösszegű befizetés elérte a 148 ezer forintot. Januártól júliusig közel nyolcvanmillió forint folyt be a vasúttársaság kasszájába.
Az alábbiakban részletesen leírjuk!
Az emelt szintű szolgáltatást nyújtó Volánbusz-járatokon augusztus 5-ével megszűnik a távolsági kiegészítő jegy, ezzel egyidejűleg új, fakultatív helyfoglalási rendszert vezetnek be.
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
Fordulatot hozott az előző év a jegyvásárlási szokásokban is, ugyanis az online jegyváltás beérte a pénztári értékesítést, a jegy- és bérlettermékek harmincnyolc százalékát vették már az Elvirával vagy a MÁV app segítségével.