A WinGD ammóniával működő kétütemű hajómotort dobott piacra
A motort a HD Hyundai Heavy Industries Motor- és Gépészeti Üzletága építette meg, és a dél-koreai Mipo hajógyárban készülő négy PB-gáz/ammóniaszállító-hajó egyikére telepítették.
A motort a HD Hyundai Heavy Industries Motor- és Gépészeti Üzletága építette meg, és a dél-koreai Mipo hajógyárban készülő négy PB-gáz/ammóniaszállító-hajó egyikére telepítették.
A műveletet a jövőben öt kulcsfontosságú erő alakítja majd, ezek hatása földrajzi, ágazati és szervezeti méret szerint eltérő lehet.
A több mint négymilliárd dollár értékű beruházás a társaság úgynevezett „zöld” finanszírozási programja keretében valósul meg.
Az olasz nemzeti vasút utasai már a jegyvásárláskor megtudhatják vasúti utazásuk karbonkibocsátását, adott esetben az egyéni autózás és a repülés kibocsátásával is összehasonlítva.
Tartják mindezt így a német Contargónál, ahol az akkumulátoros nyergesvontatók már összesen több mint egymillió kilométert tettek meg.
A biokémiai vállalat a tesztfuvarokat követően már közvetlenül, vasúton szállítja új, leunai biofinomítójába a faanyagot.
A stratégiai lépés alátámasztja az ország elkötelezettségét a közlekedési rendszerének átalakítása iránt, előmozdítva a fenntartható fejlődést és áthidalva a vasút finanszírozásának hiányát.
A nemzetközi szállítmányozó csatlakozott az ENSZ azon kezdeményezéséhez, amely világszerte támogatja a vállalatok fenntartható és társadalmilag felelős magatartását.
A logisztikai vállalat sorozatban harmadjára szerzi meg a kitüntetést.
A velimi tesztpályát is üzemeltető VUZ 2022-ben 273 millió koronás nyereséget termelt.
Az Egyesült Királyságban komoly hagyománya van a vasúti örökség ápolásának. Az olykor a XIX. század hangulatát megidéző, gőzüzemű vasutaknak se szeri, se száma, viszont már nincs mivel felfűteni a lokomotívokat.
A rendszeresen nagy távolságra utazóknak akár négyszer nagyobb a karbonlábnyoma.