Vasúti karbantartó bázisokat hoz létre Kazahsztánban az Alstom
Ráadásul négyet is, összesen körülbelül ötvenmillió euróért.
Ráadásul négyet is, összesen körülbelül ötvenmillió euróért.
A kazah nemzeti vasút 405 millió dollár értékű megállapodást írt alá az amerikai gyártóval. A járművek pontos mennyiségét nem közölték.
A kazahok, a kínaiak és az oroszok is máshogy látják a helyzetet. Kazah szabotázs, vagy csak a szokásos ügymenet?
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Azerbajdzsán nemzeti vasúttársasága, az ADY a kazah vasút KTZ által indított trendet követné, a cél az úgynevezett középső korridor teljes kapacitásának kihasználása.
Az árufuvarozás viszont recesszióban van. A forgalmi tendenciák régiónként eltérnek.
A kazah–kínai határon létrehozott új létesítményt egyelőre tesztüzemben használják.
A jelentős támogatásról a két kontinens pénzügyi intézményei nemrégiben állapodtak meg az EU és Közép-Ázsia közlekedési kapcsolataival foglalkozó globális befektetési fórumon.
A Belt and Road kezdeményezés keretében elindított önálló logisztikai projekt idén tízéves.
A kazah nemzeti vasút KTZ és a kínai hsziani szárazkikötő közös beruházásának célja egy, az e-kereskedelmet kiszolgáló létesítmény létrehozása.
A logisztikai vállalat tizenhat új, az úgynevezett középső korridort használó intermodális fuvarral köti össze a két térség kereskedelmi központjait.
Tavaly szeptember és idén június között négyszer annyi gabonát, 1,1 millió tonnát szállítottak tehervonattal, mint a 2021. szeptember–2022. júniusi időszakban.
Habár az euró svájci frankkal szembeni árfolyama hatással volt az eredményre, a megrendelések mennyisége folyamatos és magas.
A kazah export közel a háromszorosára, az import pedig huszonkét százalékkal nőtt az idei év első negyedévben a szállítási útvonalon.
A kazah nemzeti vasúttársaság KTZ május 8-ától nem szállít olajtermékeket a tamani kikötőbe, a lépést nem indokolták.