Körbenéztünk a Knorr-Bremse Budapest Szerviz Központban
Tavaly szeptemberben adták át, idén pedig már több mint 20 ezer fékalkatrészt, azaz komponenst újítanak fel.
Tavaly szeptemberben adták át, idén pedig már több mint 20 ezer fékalkatrészt, azaz komponenst újítanak fel.
Különleges és hatalmas területet járunk be képzeletbeli utazásunk legújabb részében. Eurázsiába, azon belül a GOST-országokba látogatunk el, hogy megnézzük, tőlünk keletre milyen kötöttpályás járművekben teljesítenek szolgálatot a Knorr-Bremse Budapesten készült fékrendszerei.
Amerika hatalmas földrész, mégsem mondhatjuk, hogy a vasúti közlekedés a kontinensen különösen elterjedt lenne. A kötöttpálya teljesen másként fejlődött az óceán túlpartján, mint itt Európában. Dél-Amerika a legkevésbé vasútbarát része a földrésznek, ennek megfelelően a Knorr-Bremse termékek jelenléte is észak felé koncentrálódik.
A két és fél milliárd forint értékben és 4500 négyzetméteren megvalósult fejlesztésnek köszönhetően több mint száz partnert szolgálhatnak ki komplex felújítási projektek keretében a magyar szakemberek Európa számos országában.
A pályázat szakmai zsűrije csaknem ötven érvényes pályamunka közül választotta ki azt az öt legkönnyebb vasúti fékkonzoldizájnt, amely a specifikációban megadott követelményeket teljesíti.
A közúti fuvarozás jövője ezeknek a megoldásoknak a fejlődése.
Mintegy 600 millió forintból, önerőből. A gyártó- és raktárterületet is magába foglaló új csarnokot még az idén átadják.
A kecskeméti székhelyű cég 1 milliárd 262 millió forint egyedi innovációs támogatást kap a „globális, skálázható haszongépjármű rendszerek fejlesztése” tárgyú projekt megvalósítására.
A TCMS rendszerekkel szemben támasztott követelmények megismerése, és az IEC 61375 szabványrendszer létrejöttének áttekintése után górcső alá vesszük a szerelvényeken az elmúlt harminc évben elterjedt, MVB alapú hálózatok működési alapjait.
Cikksorozatunkban röviden áttekintjük a modern vonatok fő „idegpályájának” számító TCMS-hálózatok működését. A publikációk fő célja, hogy közérthetően bemutassák, a személyzet és az utasok által kiadott utasítások miként jutnak el a fékvezérlő elektronikáig, vagy éppen a klímarendszert kapcsoló szabályzókig.