Huszonöt éve távozott körünkből a 004-es Nohab
A szerencsétlenül járt svéd acéllovag múltját ápolók a badacsonylábdihegyi helyszínen adóznak a dízelgép emléke előtt.
A szerencsétlenül járt svéd acéllovag múltját ápolók a badacsonylábdihegyi helyszínen adóznak a dízelgép emléke előtt.
Újra Indóház a kiemelt árushelyeken: nyolcvan oldalon megjelent a június–júliusi kiadás.
A tapolcaiak szeretett mozdonyából megmaradt orr-részt állítanák helyre, ehhez várnak adományokat.
A tavaly decemberi M61 004 emlékmű-avatás kiváló alkalmat teremtett a téma terepasztalon való megjelenítésére is.
Mondják, a Karácsony manapság nem arról szól, amiről kellene. Íme egy kivétel.
Nemcsak a mi, olvasóink háta is még mindig borsózik a december 22-i tapolcai eseményeknek és az oda vezető útnak köszönhetően. Fotók, videók a sínek mellől.
Tapolcán végre megnyugvást lelt az M61 004-es. Újratemetése előtt halálra emlékeztünk. Ez történt 1999. június 4-én.
Páratlan és egyben unikális vonat-összeállítással, hat Nohabbal, valamint négy élményvonati kocsival és nosztalgia étkezőkocsikkal indul útjára a MÁV Nosztalgia szerelvénye.
Már csak az ünnepélyes átadóra vár a 4-es Nohab. De egy lelkes vasútbarát nem bírja ki addig. Igaza van.
A Közlekedési Múzeum újjászületésének legfontosabb eleme kezdődött meg „vasútbaráti szempontból”, elindult a 004-es Nohab Tapolcára.