A fiúk a vágányban dolgoznak: pályafelújítások és menetrendi módosítások február 27-étől
Indul a 2023-as szezon, feszmentes Nyugatival, vidéki pótlóbuszozásokkal.
Indul a 2023-as szezon, feszmentes Nyugatival, vidéki pótlóbuszozásokkal.
A MÁV-Start több olyan változást is bevezet, amik figyelembe veszik a lakossági észrevételeket.
A Budapesti Közlekedési Központ a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó utasforgalmi igényekhez igazodó közlekedési rendet vezetett be.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.
A DERKE sajtóközleményt adott ki az utasok észrevételeiről a járatok csökkentésével kapcsolatban.
Több mint 12 és fél éve, 2009 decemberében állították le a személyszállító vonatokat az 5-ös számú vasútvonalon. A forgalom már a következő évben, a 2010-es kormányváltás után újraindult, és bár a vonal így megmenekült, azóta mostanáig csupán naponta egy-két járat közlekedik itt mindkét irányba.
„Magyarország kormánya 2010 óta jelentős erőforrásokat mozgósítva folyamatosan javítja a tiszta és energiahatékony közlekedési mód versenyképességét, a vasút térnyerését.
A MÁV-Start és a GYSEV augusztus 30-án újabb menetrendi módosítást vezet be: figyelembe vették az utasok kéréseit, és a kirándulóforgalomra tekintettel bizonyos vonatok hétvégi közlekedését meghosszabbították az őszi iskolai szünet végéig.
Minél többen vegyék igénybe a közösségi közlekedést, akár a megyeszékhelyek, városok közötti utazásra, akár kirándulás, túrázás céljából – ezt akarja elérni a vasúttársaság.
Alig kapta vissza a zempléni határváros a közvetlen budapesti IC-ket, aggódó sorok jelentek meg a Facebookon, hogy a MÁV-Start már a leállításukat tervezi. Spoiler: szó sincs ilyesmiről.
Elindult a KISS-flotta, sorra készülnek az IC+-kocsik, és csak kapkodtuk a fejünket, olyan hirtelen változtak a menetrendek.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.
Órás egri ütem indul, de megszűnnek a közvetlen újhelyi sebesvonatok, mindössze egyetlen IC-pár lesz helyettük. A záhonyi sebeseket és a ceglédi személyvonatokat pedig Nyíregyházán kettévágják. További módosítások decemberben.
A közúti-vasúti párhuzamosságok felszámolása érdekében augusztus 20-ától megszűnik a Székesfehérvár és Budapest közötti autóbuszjáratok többsége.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 8-ától június 14-éig.