Perontoldatot kezdett tesztelni a BKV a kék metró öt állomásán
Az M3 metrón megkezdődött a Platform Gap Filler azaz peronhézag-kitöltő tesztelése, ami a peron és a szerelvények közötti átlépési távolság csökkentését szolgálja.
Az M3 metrón megkezdődött a Platform Gap Filler azaz peronhézag-kitöltő tesztelése, ami a peron és a szerelvények közötti átlépési távolság csökkentését szolgálja.
Szombaton délutántól Kőbánya-Kispesttől már a Kálvin térig jár a metró a déli szakaszon.
Befejeződött a Semmelweis Klinikák, a Corvin-negyed és a Kálvin tér metróállomások felújítása. A szerelvények a Nagyvárad téren azonban még áthaladnak, nem állnak meg ott. A Kálvin tér és Göncz Árpád városközpont között metrópótló buszokkal lehet utazni.
Metrókék, fehér és narancssárga színhatás, hiperűrugrás a föld alatt.
Az Árpád hídnál módosul a közlekedés.
Itt vannak a Kálvin tér, a Corvin-negyed és a Semmelweis Klinikák látványtervei – májusban már az utasok is birtokba vehetik ezeket az állomásokat
Útszűkületekre, időszakos sávlezárásokra, forgalomterelésekre kell számítani április 11-étől május 13-áig több ütemben.
A Kálvin tér, Corvin-negyed, Semmelweis Klinikák állomások rekonstrukciója a végéhez közeledik, a burkolatok lassan látni engedik az új terek látványvilágát.
Az M3 metróvonal belvárosi szakaszán az év utolsó hónapjában is markáns változásokkal láthatók a felújítás alatt álló állomásokon és az alagutakban.
A belvárosi állomásain a felújítás szinte valamennyi fázisa megfigyelhető. A bontási munkálatok már szinte mindenhol befejeződtek, az építési folyamatok más-más ütemben haladnak.
A 81-717.4/714.4 sorozatú szerelvényeket eredetileg is gyártó Metrovagonmas anyacége, a Transzmasholding (TMH) tizenkét kocsinyi vonatot korszerűsített.
A Szamarai Metró öt 81-717/714 sorozatú kocsi korszerűsítésével bízta meg az orosz vállalatot.
A metrófelújítás rendkívüli próbatétel elé állította négy hétre a fővárosban közlekedőket, és a korszerűsítést végzőket egyaránt.
Aláírta az M3 metróvonal középső szakaszának alagúti munkáira vonatkozó szerződésmódosítást a BKV Zrt. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft., ezzel elhárult a jogi akadálya a metrófelújítás tervek szerinti befejezésének.
Forgalomkorlátozások várhatók, nehezebb lesz autózni.