Már közel húsz KISS az elővárosi vonalakon
A ceglédi vonalon így már hat, az újszászi oldalban pedig két emeletes motorvonatot vehetnek igénybe az utasok szerdától – összesen tizennyolc KISS dolgozik egyidőben.
A ceglédi vonalon így már hat, az újszászi oldalban pedig két emeletes motorvonatot vehetnek igénybe az utasok szerdától – összesen tizennyolc KISS dolgozik egyidőben.
Megszűnt a nappali vágányzár, újra zavartalanul, sebességkorlátozások nélkül közlekedhetnek a vonatok.
Megszűnik a napközbeni vágányzár, és újra zavartalanul közlekedhetnek a vonatok sebességkorlátozások nélkül.
A tervezett ütemezésnek megfelelően június 18-án befejeződött a kivitelezés. A második ütemben, augusztus végétől Üllő és Monor között folytatódnak a munkálatok.
Május 17-étől a másik vágányon is megkezdődnek a munkálatok.
Már a nagygépek is megkezdték az ágyazatrostálási munkálatokat Vecsés–Üllő–Monor szakasz felújításán.
Tavaly a Nyugati pályaudvar és Városliget elágazás közötti szakasz átépítésével kezdődött a vonal felújítása, ami idén április 6-ától a Vecsés–Üllő–Monor szakaszon folytatódik, és több fázisban, tervezetten ősz végéig tart.
A MÁV-Start másodikként forgalomba állított emeletes motorvonata hétfő hajnaltól a Nyugati, Monor és Cegléd között pendlizik, késő este pedig Szolnokra is eljut.
Szeptember 21-én forgalomba áll a második emeletes motorvonat, hétfőtől már a ceglédi vonalon is utazhatunk KISS-sel.
Várhatóan idén év végig elkészülnek Kőbánya-Kispesten, Kőbánya alsón és Zuglón is az utasforgalmi terek komfortnövelését szolgáló nagyobb munkálatokkal.
Belső vizsgálatot indít és foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés miatt feljelentést tesz a MÁV-Start a pénteken kimaradt és több utassal tárolóvágányra húzott monori vonat ügyében az eset mielőbbi tisztázására, és kártérítést nyújt az érintetteknek.