Tragikus vonatbaleset Csehországban
A mozdonyvezető életét vesztette, legalább tizenöt utas pedig megsérült.
A mozdonyvezető életét vesztette, legalább tizenöt utas pedig megsérült.
Az üzbég nemzeti vasút UTY és a cseh gyártó közötti megállapodás értelmében harminc széles nyomtávú villamos szerelvény érkezhet, 320 millió euró értékben.
Az év végéig teljesen kivonja a ČD a 460-as sorozatú pantográfokat. Már csak Olmütz környékén cirkálnak.
Nem javítják meg a tavalyi balesetben súlyosan megkárosodott egységet.
Az észt vasúttársaság tíz villamos RegioPantert rendelt.
A Cseh Vasutak húsz kilenckocsis szerelvényre elegendő kocsit szerez be a Siemens-Škoda alkotta konzorciumtól.
A vonatok maximális sebessége 320 kilométer/óra lesz.
A Ganz-Škoda Electric tizennyolc új trolibuszt gyárt a morvasziléziai bányavárosba.
Több tucatnyi új szerelvényt állít forgalomba a Cseh Vasutak december 12-én, elindul az InterJet is, bár egyelőre csak egy szerelvény.
A két betétkocsiból és egy vezérlőkocsiból álló szerelvényt 750.7-es sorozatú Búvár húzza-tolja.
A bécsi Siemens gyárból a Škoda ostravai gyárába helyezik át végösszeszerelésre a kocsit.
A morvasziléziai nagyváros közlekedési vállalata elektromos buszok beszerzésére és két töltőállomás építésére írt ki nyílt közbeszerzési pályázatot.
A Cseh Vasutak tizenegy szerelvényében a tisztább utastér érdekében nanotechnológiás eljárást próbáltak ki.
A Škoda Transportation ostravai Vagonka gyáregységének területe két éven belül megduplázódik.