A svédek látnak fantáziát a Pesa új fejlesztésű hidrogénmozdonyában
A tolatási és terminálszolgáltatásokat ellátó Väte Rail magánvasút a lengyel gyártótól rendelt egy emissziómentes tolatómozdonyt.
A tolatási és terminálszolgáltatásokat ellátó Väte Rail magánvasút a lengyel gyártótól rendelt egy emissziómentes tolatómozdonyt.
A regionális Koleje Dolnośląskie vasúttársaság tíz ötkocsis villamos motorvonatot rendelt a hazai gyártótól. Már harmincöt példányból álló flottájuk lesz.
A román vasútireform-hatóság ARF húsz második generációs Elf villamos szerelvényt vásárol a lengyel gyártótól, interregionális viszonylatokra.
Az afrikai ország első körben két, egyenként kétrészes Linket szerez be a Tema–Mpakadan vasútvonalra. Az első próbamenet balesettel zárult, a 001 pályaszámú motorvonat teherautót gázolt.
Ha egy vonatba soroznánk az összes új járművet, akkor a Nyugatiból Rákospalota-Újpestig kígyózna a szerelvény.
A Mazóviai vajdaság tizenhat kétrészes villamos szerelvényt szerez be a hazai gyártótól, egy zsákvonalat pedig fővonalba kötnek be.
Belül csendesebbek az új motorvonatok, a baj a külső zajszinttel van.
Nem először tolták későbbre az üzembe helyezésük időpontját.
A prágai agglomeráció nyugati részén jelentősen nő az utazási komfort az új szerelvények megérkezésével.
Az SM42-6Dn sorozatú tolatómozdony egy tankkal huszonnégy órányi tolatásra képes. A lengyel gyártó egy hidrogénes motorvonat kifejlesztésén is dolgozik.
Méghozzá a Nowa Warszawska úton Ujesciskótól Przemyskáig.
A Łódźi vajdaság négy háromrészes, Regio160 típusú villamos motorvonatot rendelt a hazai gyártótól.
Egy korábbi megrendelés mellé még tíz 847-es sorozatú motorvonat érkezik a Cseh Vasutakhoz. Az elsőt már Velimben tesztelik.
A tolatómozdony a PKN Orlen egyik telephelyén dolgozik majd a jövő évtől.
Lassan egy hete jár a Szegedet és Vásárhelyet összekötő vasútvillamos. Az első napi fotózás során természetesen nemcsak a vasvillákról készültek fotók, most ezt a járulékos termést mutatjuk be. Galéria.