Nagybevásárlás a PKP Intercitynél
Rendületlenül és következetesen korszerűsíti a lengyel vasúttársaság a gördülőállományt és rengeteg pénzt fektet az infrastruktúra, a műszaki létesítmények fejlesztésébe.
Rendületlenül és következetesen korszerűsíti a lengyel vasúttársaság a gördülőállományt és rengeteg pénzt fektet az infrastruktúra, a műszaki létesítmények fejlesztésébe.
A vasútvállalat most két Griffint kapott a Newagtól, a gyártót erre egy 2023 márciusában megkötött, összesen húsz mozdony leszállítására vonatkozó, 129 millió euró értékű szerződés kötelezi.
Az intermodális szállítás és logisztika lesz a felek közötti megerősített partnerség fejlesztési pillére.
Ennyit fektettek be a vasúti infrastruktúra fejlesztésébe a lengyelek az elmúlt húsz évben. Van is látszata.
A lengyelek hazai gyártású villamosmozdony-típusának egyik példányával minden eddiginél magasabb sebességet sikerült elérni egy nagysebességű teszt során.
Az Európai Bizottság 61 millió euróval támogatja a Gdynia–Słupsk szakasz korszerűsítését, a 2014–2020 közötti kohéziós alapokból finanszírozva.
A Newag a gdański Trako nemzetközi vasúti szakvásáron mutatta be a mozdonytípus leggyorsabb verzióját, amiből tizenötöt épít meg a PKP Intercitynek.
Négy lengyelországi vajdaságban huszonöt személyvonat állt le kedden, mert a vészfékeket kézi adóvevővel működésbe hozták.
A lengyel állami vasútvállalat tíz könnyű, kéttengelyes dízel tolatómozdonyt rendelt a CZ Lokótól.
A PKP PLK három nap alatt újra járható állapotba hozza a 2010 óta jobbára forgalommentes Sanok–Krościenko vonalat.
Háromszázötven kilométeren épült ki a kettes szintű ETCS Lengyelországban, lehetővé téve az emelt sebességű közlekedést a főváros és Gdynia között.
Négy éve dolgoznak együtt, most már egy a logó és a cégnév is.