Betonlemezes vágányokkal épül meg a Semmering-bázisalagút
A Rhomberg Sersa Rail Group és a Porr Group konzorciuma 76 millió euróért hozhat létre összesen ötvenöt kilométernyi, zúzottkő nélküli pályát a készülő műtárgyban.
A Rhomberg Sersa Rail Group és a Porr Group konzorciuma 76 millió euróért hozhat létre összesen ötvenöt kilométernyi, zúzottkő nélküli pályát a készülő műtárgyban.
A kétcsöves műtárgy egyik járatát bő hétévnyi munkálatot követően fúrták ki a gépek. A vonatok viszont csak várhatóan 2030-ban vehetik használatba az alagutat.
Egy borúlátó szakvélemény szerint sógorék éppen Hévíz és a tapolcai Tavasbarlang víztelenítési kísérletét ismétlik meg a Semmering-hágó térségében.
Egyszerűen gyönyörű! A táj is, persze, de minket szokás szerint a vasút érdekel. A Semmeringen, az alagutak, viaduktok hazájában csak csodát láthat az utazó. Nem mellesleg nyári különvonatunk, az Isonzó Expressz is arra közlekedik az odaúton.
A Siemens hetvennégy kocsit gyárt a szaúdi főváros, Rijád részére.