Ilyenek lesznek a barcelonai reptéri vonatok
Az Alstom Coradia Stream szerelvények 2026-tól pendliznek majd a városközpont és az El Prat nemzetközi repülőtér között.
Az Alstom Coradia Stream szerelvények 2026-tól pendliznek majd a városközpont és az El Prat nemzetközi repülőtér között.
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
A térséget október végén, november elején elérő katasztrofális áradások a vasútvonalakat is jelentősen megrongálták. Néhány vonal helyreállítása még eltart egy ideig.
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.
A szigetország vasúttársasága hatvanhat hattengelyes, keskeny nyomközű dízel-villamos mozdonyt vásárol a svájci gyártótól.
A Franciaországot és Spanyolországot összekötő Somport-alagúton 1970-ben hagyták fel a forgalmat egy balesetet követően. A spanyolok 93 millió euróból hoznák helyre.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A spanyol kormány visszautasította a Ganz-MaVag konzorcium felvásárlási ajánlatát, mivel komoly nemzetbiztonsági kockázatnak tartja azt, hogy a magyar kormány szoros kapcsolatban áll Oroszországgal.
A 2013. július 24-i, Spanyolország elmúlt fél évszázadának legsúlyosabb vasúti balesetében hetvenkilencen meghaltak és száznegyvenhárman megsérültek. A két elítélt most két és fél év letöltendőt kapott.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
A spanyol kormány továbbra is szívósan próbálja megakadályozni, hogy magyar kézre jusson a nemzeti ereklye vasútijármű-gyártó, és a tavaszi, tapogatódzó tárgyalások után a Škoda Transportation Group konkrét ajánlattal jelent meg a színen.
A megrendelt és gyártás alatt lévő ötvenegy új szerelvénynek köszönhetően a jelenlegi harmincról körülbelül negyven százalékra növekedhet az alacsonypadlós villamosok aránya a fővárosban.
A norvég főváros közlekedési vállalata, a Sporveien húsz háromkocsis M4000-es szerelvényt vásárol a baszk gyártótól.
Az előző év azonos időszakához képest 31,4 százalékkal nőtt a spanyol vállalat bevétele, ami 166,5 millió eurót tesz ki.
A Telegraph utánajárt. Spoiler: Magyarország nincs a legrosszabbak között!