Hidrogénvonatot tesztelnek az arabok – a Közel-Keleten elsőként
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Sikeres teszteket hajtott végre a lengyelországi Nevomo, melynek megoldása forradalmasíthatja a vasúti ágazatot, egyesítve a hagyományos vasúti rendszereket az olyan ultramagas sebességű technológiákkal, mint a hyperloop.
A Deutsche Bahn (DB) legújabb nagysebességű motorvonattípusa várhatóan 2024-től közlekedhet Frankfurt és Amszterdam között.
A Stadler villamosmozdony-típusa már Ausztriában és Németországban is bevethető.
A futópróbákon felül a tankolási folyamatot is alapos vizsgálatnak teszik ki.
A nyolcszáz méter hosszú „Vörös Vasút” kísérleti szakaszának létrehozása nagyságrendekkel volt olcsóbb a hagyományos metróépítéshez képest.
A prototípus szerelvény készíti elő az utat a Vittal One elnevezésű, villamos- és hidrogénhajtású hibrid motorvonathoz.
Az alpesi országban folytatódnak annak a tehervonatnak a tesztjei, amit digitális automatikus csatlással (DAC) láttak el.
A próbavonat nemzetközi útra indul: hamarosan Ausztriába és Svájcba jut el.
Már fővonalon is teszteltek automata üzemű mozdonyt. Az első teljesen autonóm módon közlekedő gépet 2023-ban szeretnék forgalomba állítani.
November 14-étől december 14-éig egy Ebusco elektromos autóbusz járja a szabolcsi megyeszékhely helyi járatait. A korszerű járművön ingyen lehet utazni.
A JR East egy E7-es szerelvénnyel, 5G-t használva fog adatokat gyűjteni a jövőbeli automatikus közlekedéshez.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) 56 millió forintot nyújt a békési megyeszékhelynek az elektromosbusz-programra.