uz
Fejlesztik széles nyomtávú tehervonalukat a lengyelek
Ukrajna is liberalizál
Normál nyomtávú vasutat építenek az ukránok
Lemberg és a lengyel határ között tervezi az UZ az új vasútvonal építését. Ha elkészül, a vonatok három és fél óra alatt lehetnek Krakkóban.
Bakot lőtt mozdony, hosszabb 1-es villamos – ez történt a héten a közlekedésben
Naponta repül a Wizz Marosvásárhelyre, marad az államé a Dunakeszi Járműjavító, és hamarosan teljes lesz a Tisza-tó körüli kerékpárút. Az elmúlt napok legfontosabb hírei.
Újabb negyven mozdonyt vesz az UZ a General Electrictől
Nagykapos visszatér
Június 9-től újraindítják a személyvonatokat a Bánóc–Nagykapos vasútvonalon, s elindulnak a munkácsi járatok is Kassáról.
Új hálókocsi a Hortobágyon
Még egyszer a bécsi szélesnyomtávról
Lekoppintják a munkácsi járatot
Nyártól két új közvetlen gyorsvonat indítását tervezik Kassa és Munkács között. Ugyanúgy mint a MÁV-Start, a szlovákok is normál nyomtávban gondolkodnak.
Már dolgozik is az első amerikai dízelmozdony Ukrajnában
Megegyezett az UZ és a Rail Cargo Hungaria
Az Ukrán Vasút ötven százalékkal tervezte emelni határfogalmi díjait, az RCH azonban ezt nem fogadta el és egyeztető tárgyalásokat kezdeményezett.
Jelentős fejlesztéseket hajt végre az UZ
RCH: egyoldalú áremelés okozhat válságot a régióban
Hét óra alatt Budapestről Munkácsig 1435 milliméteren!
Több mint két órát csökkent a menetidő. Nem kell többet a tengelyátszereléssel bajlódni.