CEF-forrásból épülhet normál nyomtávú vasútvonal Ukrajnában
A Lvivtől a lengyel határig vezető, hetvenöt kilométer hosszú pálya megvalósítását beválasztották az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz legújabb körébe.
A Lvivtől a lengyel határig vezető, hetvenöt kilométer hosszú pálya megvalósítását beválasztották az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz legújabb körébe.
A Stadler-hibridmozdonyokkal először terjeszti ki rugalmas vasúti árufuvarozási koncepcióját Németországon túlra a logisztikai vállalat.
A fontos nemzetközi korridoron augusztus elsején indul a munka, mely napi cirka 470 vonat közlekedését érinti.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
A közvetlen, menetrend szerinti TransFER járatokkal az osztrák árufuvarozó kibővítette nyugat-romániai nemzetközi portfólióját. Az RCG a Genk–Kürtös és a Belgrád–Rijeka útvonalon is több tehervonatot közlekedtet.
Európa első, rendszeres automata üzemre alkalmas mozdonyaként értelmezi Vectronját a DB.
A svájci nemzeti vasút árufuvarozási ágának franciaországi leányvállalata, az SBB Cargo France megszerezte a szükséges biztonsági tanúsítványokat. Az új útirány csökkenteni fogja a Rajna–Alpok folyosón Németországban kialakuló torlódásokat és zavarokat.
A Mol üzemeinek és exportjának köszönhető logisztikai többletfeladatok teljesítése a korábbinál egységesebb és hatékonyabb vasúti kiszolgálást követelt meg a társaság tiszapalkonyai és tiszaújvárosi iparvágányain.
Eredményes és fontos a VEKT-program: nőtt a piaci szereplők száma és a teljesítmény is. A szegmens életben tartásához elengedhetetlen a támogatási forma 2025-ös fenntartása és a 2026 utáni, újabb öt évre történő meghosszabbítása, ami további lendületet adhat a piacnak.
A kompvállalat kísérő nélkül szállít félpótkocsikat a cherbourg-i kikötő és a spanyol határ közelében található Bayonne-Mouguerre-i European Freight Centre közötti 970 kilométeres távon.
A projekt célja, hogy növeljék a vonatkezelési kapacitást, valamint hogy alkalmassá tegyék a terminál infrastruktúráját a tervezett portáldarus üzemeléshez.
Az új gép matricája a logisztikai vállalat kiterjedt, Hamburgtól Isztambulig érő európai intermodális hálózatát szimbolizálja.
Két korszerűsített M62-essel fejleszti vontatási képességét a vasúti árufuvarozó társaság.
A logisztikai vállalat a németországi TransFlex fuvarozási szolgáltatásokhoz lízingeli a villamos- és dízelüzemre is képes Stadler-mozdonyokat.
Az új villanygép Idához, Emmához és Judithoz fog csatlakozni.