Új Traxxokkal vontathatják tehervonataikat a szlovének
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Még szorosabbra fűzi egymással fennálló kiváló kapcsolatait a vasúti árufuvarozó vállalat és a szlovén nemzeti vasúttársaság.
Az Oroszországi Vasutak 2024-es éves jelentésében közölte, ahogy az részben várható volt, a cég egyes mutatói nem alakultak jól, a nettó nyereség viszont csaknem kilencven százalékkal esett vissza.
A koalíciót öt jelentős vasúttársaság vezérigazgatója képviselte az Apostolosz Cicikosztasszal folytatott megbeszélésen. Az RFF elnöke a vasúti árufuvarozás megszűnésének a veszélyére is felhívta a figyelmet.
Ezzel a címmel adott hírt a nemzetközi szaksajtó a kezdeményezésről. Ez így, ebben a formában azonban nem teljesen felel meg a valóságnak: a konténerek Indiából előbb hajón Iránba utaznak, és csak onnan tovább vonattal Asztanába.
A Hungrail vasúti árufuvarozási gazdaságossági és teljesítménynövelő akcióterve nyolc fő kategóriában több mint negyven beavatkozási területet érint.
Az olasz vasúti árufuvarozási szektor évek óta válsággal küzd, ami az ország kikötőire is kihat: a létesítmények 2022 óta általánosan csökkenő forgalomról panaszkodnak. Van azért némi remény.
A környezetbarát iparág továbbra is csak mellékszereplő az ibériai ország ellátási láncában és logisztikájában. Némi reménysugár mégis látszik a fejlődéssel kapcsolatban.
Egy iparági szereplőkből álló konzorcium szélsőséges időjárási körülmények között próbázza a digitális automata kapcsolókészülék teljesítményét.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
Befejeződött a kukoricaszállítás, nincs több a Nyírségből Mezőföldre tartó gabonavonata az EWG Cargónak.
Eddig is működött a nemzetközi szállítmányozási és logisztikai társaságnak kirendeltsége az észak-bajorországi városban, most ezt fejlesztették logisztikai központtá.
Idén januárban hétszázhatvan százalékkal növekedett a forgalom az egy évvel korábbihoz képest.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.