Halad az új Divača–Koper vonal építése
A nyomvonal felén már lerakták a síneket.
A nyomvonal felén már lerakták a síneket.
Az Európai Bizottság az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközön (CEF) keresztül segíti a kiválasztott projekteket.
A személyszállító vonatok a decemberi menetrendváltással indulnak el az új, európai fontosságú osztrák vasútvonalon.
Az M1-es, M7-es és M8-as autópályákat összekapcsolni hivatott M200-as nyomvonaltervén a vasúti teherszállítási folyosóval is számolnak a vármegyében. A helyiek egy részének azonban nem tetszik a vasútépítés ötlete.
Az egyéves tesztprogram része egy, a fővonali teherszállítási műveletek automatizálását lehetővé tevő, gyártásra kész berendezések kifejlesztését célzó projektnek, elősegítve a közútról vasútra történő modális váltást.
A Catania Bicocca és Catenanuova közötti, harmincnyolc kilométer hosszú pálya a cataniai Fontanarossa reptér és a kisváros között vezet. A menetrend szerinti forgalom november másodikán indul.
Az aláírók között van az Acemil és az RCO is.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
Az Olaszországot és Ausztriát az Alpok alatt összekapcsolni hivatott műtárgyat a tervek szerint 2032-ben adják majd át. A hatvanöt kilométer hosszú bázisalagút a világ leghosszabb vasúti alagútja lesz.
A vágányt a Marghera terminálon helyezték üzembe, jön is a VW!
Az Európai Szállítmányozók Tanácsa teljes vállszélességgel támogatja, hogy az angol legyen az egységes üzemeltetési nyelv a transzeurópai közlekedési hálózat főbb vasútvonalain.
A CargoUnittól bérelt Siemens-villamosmozdonnyal a nemzetközi fuvarozási szolgáltatások rugalmasságát és kapacitását tervezik tovább javítani Magyarország és Szlovénia közötti szállítási folyosón.
A China Railway Express (CRE) tehervonatának mindössze tizenöt nap kellett, hogy Csengtuból Isztambulba eljusson.
Az Eurázsiai Vasúti Szövetség jelentése szerint a Kína és Európa között szállított konténerek száma 2025 első felében 26,9 százalékkal csökkent az előző évhez képest, ám még mindig meghaladta a 2023-a volumeneket. És mi van a magyarországi iránnyal? Ne is kérdezzék…
A fontos nemzetközi korridoron augusztus elsején indul a munka, mely napi cirka 470 vonat közlekedését érinti.