Jogellenesen fejlesztették uniós forrásból a bolgár vasutat
A Plovdiv–Burgasz vonal korszerűsítéséhez csalással szerzett csaknem százmillió eurót a nyertes konzorcium.
A Plovdiv–Burgasz vonal korszerűsítéséhez csalással szerzett csaknem százmillió eurót a nyertes konzorcium.
Az Újvidéktől Szabadkáig vezető, emelt sebességű vasút megépítése után a bánáti vasútvonalat is korszerűsítik, felgyorsítják a Belgrád–Šid vasút újjáépítési munkálatainak előkészületeit, továbbá kezelésbe veszik a Verbásztól Zomborig tartó szakaszt. De mi a helyzet a 150-esen?
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 41,2 milliárd euró hitelt nyújt az ország vasúti infrastruktúrájának újjáépítéséhez.
Százhatvanhat kilométeren korszerűsödik a vasúti pálya, néhány év múlva már Biharkeresztestől is villanygépekkel lehet majd átjárni Romániába.
Megjelentek a MÁV-Start mozdony- és hibridmotorvonat-tenderei, tavasszal pedig szinte leállt az élet a koronavírus miatt.
A tizenöt kilométeres pályaszakaszt három év alatt modernizálta és kétvágányúsította az orosz RZSD International.