Három vasúti összeköttetés nyílik meg a magánvasutak előtt Szlovákiában
A szolgáltatások minőségének javulását várja a közlekedési minisztérium a vasút részleges liberalizálásától.
A szolgáltatások minőségének javulását várja a közlekedési minisztérium a vasút részleges liberalizálásától.
Alaposan a magyar és az osztrák államvasút árai alá ígér a cseh magánvasút július legvégén induló Budapest–Bécs járatával. A sárga vonatok naponta kétszer mennek majd Ausztriába, onnan pedig tovább Brno és Prága felé.
A RegioJet első fiumei fürdősvonatán sok cseh és szlovák újságíró mellett – a magánvasút magyar partnerének, a CRS-nek a jóvoltából – két magyar újságíró is ott lehetett. Az iho interjút is készíthetett Radim Jančurával, a RegioJet minden nagyvállalkozói allűrtől mentes, lazán és közvetlenül viselkedő főnökével, tulajdonosával. A visszaúton az indexes kollégával együtt tehettük föl kérdéseinket: Tenczer Gábor nagy sörbarát, így azt firtatta, hogy lehet, hogy ilyen olcsón, akár egy euró alatti áron adják üvegjét.
Kudarcba fulladt a Pozsony–Révkomárom vasútvonal kiszolgálására kiírt pályázat, mert az egyedüli jelentkező a jelenlegi szolgáltató, a Regiojet volt.
A Regiojet cseh magánvasút is versenybe száll.
A Zsolna–Rajec vasútvonal kiszolgálására irányuló tender győztese csakis a ZSSK lehet. Miért is?
A magyar piacra jövőre betörő RegioJet a szolgáltatás színvonalával igyekszik utasokat szerezni.
De mi köze van Dzsugasvili művésznevének Brno városához?
Teljessé vált az 5 tengelyen – biztos kézzel! döntőjének versenylistája: idén is tíz tehergépjármű-vezető mutathatja meg rátermettségét és tudását október 6-án.
Forradalmi újítást terveznek Csehországban – 2020-tól jöhet az egységes hálózati tarifa a vasúton.
Augusztus 12-éig regisztrálhatnak a hatodik alkalommal megrendezendő vezetéstechnikai és közlekedésbiztonsági versenyre a hazai kamionsofőrök.
Összesen ezerháromszázhetvenkilenc kilométer hosszú vasútvonal kiszolgálását dobják piacra 2019-től.