Csütörtöktől Dávid a MÁV-vezér
A GYSEV-nél elnök-vezérigazgatóként feltűnő sikertörténetet író, kitűnő sajtójú Dávid Ilona feladata nem kevesebb lesz, mint a MÁV Zrt.-nél zátonyra futott szerkezeti, szervezeti átalakítás felgyorsítása és befejezése. Korábban még úgy hírlett, hogy ebbéli tevékenységében segítségére lesznek soproni harcostársai, Ungvári Csaba, a GYSEV vezérigazgató-helyettese – aki Kővári Zsoltot váltotta volna a Start élén –, illetve Kövesdi Szilárd, a GYSEV gépészeti és pályavasúti üzletágvezetője – őt Kovács Ernő pályavasúti főigazgató utódjául szemelte ki a szaktárca vezetése –, ám a GYSEV társtulajdonosa, az Osztrák Államszövetség képviselője ebbe nem ment bele. Erre az értesülésünkre rímel, hogy a május tizedikére a „Vasúti menetjegyvásárlás mobilegyenlegről” címmel meghirdetett sajtófórumom a MÁV-Startot Kővári Zsolt vezérigazgatói minőségben képviseli.
Dávid Ilona első sajtónyilvános fellépésének a tíkfa Orient Express étkezőkocsi (WR 2347) századik születésnapja alkalmából rendezett ünnepi esemény ígérkezik. Igaz, az erre szóló sajtómeghívó még biankó, értsd, a bizonytalansági faktorra való bölcs tekintettel a szervezők a MÁV Zrt. vezérigazgatóját a többi felszólalóval egyetemben nem nevezik meg, de hát ilyen időket élünk: ennek az eseménynek a fővédnöke némi ütemtévesztéssel ugyanis még Schmittné Makray Katalin.