Drága volt az idei tél

MTI   ·   2013.04.09. 16:34

A téli időszakban - 2012. november 10-e és 2013. április 4-e között - a rendkívüli hóhelyzet, a szélsőséges időjárás miatt a társaságnak az általában tartalékként szolgáló szerződéses hóeltakarító gépeket is be kellett rendelnie saját gépparkja mellett. Volt olyan időszak, amikor egyszerre csaknem 700 munkagép dolgozott a hóakadályok megszüntetésén - áll a közleményben.

A közútkezelő kiemeli, hogy a 30 ezer kilométeres közúthálózaton az előző évekhez képest jóval több burkolati hiba keletkezett, a tél még több kárt okozott az elöregedett és rossz állapotban lévő utakon. A tartós kátyúzási munkákat is csak a tervezettnél 3 héttel később tudták elkezdeni.

Az egy évvel korábbihoz képest a munkálatok több mint 700 millió forinttal több anyagi ráfordítást, összesen 8,2 milliárd forintos költséget jelentenek a társaság számára.

Az úthibák kijavítása a főútvonalakon és a forgalmasabb útszakaszokon kezdődik, de a balesetveszélyes kátyúk javítása elsőbbséget élvez - hívja fel a figyelmet a társaság.

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közút Zöldút Logisztika Szállítmányozás Haszonjármű Alternatív hajtás

Duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a DHL a Hungaroringre, a Forma–1-es hétvégére

iho   ·   2024.07.18. 19:05

Az idei szezonban a bioüzemanyaggal üzemelő kamionok száma több mint kétszeresére, összesen harminchét kamionra nőtt az európai szakaszon. Minden egyes kamion átlagosan nyolcvanhárom százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást a dízelüzemű társaikhoz képest.