Felsővezeték-szakadás Kelenföldön

Vörös Attila   ·   2013.04.22. 02:13
IMG_9427__130422_Kelenfold__V431150__400

A 30-as és a 40-es vonal egyébként is nehéz időket él a sorozatos vágányzárak miatt, az esti kelenföldi vezetékszakadás így könnyen romba döntötte a fél Dunántúl menetrendjét. Este hat óra után nem sokkal Kelenföldön a 2. és a 6. váltók között százméteres szakaszon leszakadt a felsővezeték. A vezeték a Déli pályaudvar felé vezető mindkét vágányt elzárta. A 908-as és a 4818-as vonat a Déli és Kelenföld között ragadt, később visszahúzták ezeket a Délibe. Idővel időszakosan félpályán elindulhatott a forgalom, de ekkor már nem volt vonat félórás késés alatt, de inkább a 60-120 perc volt a jellemző. Késő este ismét kivonták a forgalomból mindkét vágányt, a vonatok igen jelentős késéssel Kelenföldön fordultak. Az utasoknak pótlóbuszt ígértek a Délibe, több százan mégis a 907-es buszra álltak sorban a pályaudvar előtt. A MÁV-Start tájékoztatása szerint összesen három autóbuszt tudott a BKV biztosítani, ez vasárnap esti forgalom kielégítésére nagyon kevés.

Minden vonat piros a Vonatdroidon, azaz sokat késik

Fordulás Kelenföldön<br>(képek: Vörös Attila)

A szervezés diadala, utasok tömege várakozik a húsz percenként járó buszra

Az érkező kocsi a garázsba fordult - a BKK-nak nem szólt senki?

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!