Hídfelújítás a 37-esen
A felüljáró elődje még 1891-ben, a Köztemetői Gőzmozdonyú Vasút megindulásakor épült. A második világháború után, 1945. október 27-én építették újjá, ekkor a 28-as villamos közlekedett rajta. 1957-ben cserélt számot a 28-as és a 37-es, azóta a ma megszokott (28-as a Kőbányai úton, 37-es a Salgótarjáni utcában) útvonalon közlekednek.
A 37-es villamos vonalát szakaszosan újítja fel a BKV. 2009 novemberében a hídfő és az Őrház közötti kettős ívet cserélték, egyben kiemelték a BNV-hez vezető (volt 29-es villamos) kiágazó váltóját. 2011 nyarán a Kolozsvári, ősszel a Salgótarjáni utca volt a soros, a hídon utoljára 1991-ben (északi hídelem) folyt komolyabb karbantartás.
Március első két hétvégéjén (3-4 és 10-11) vizsgálják a híd állapotát, ez idő alatt a hídon gyalogosan sem lehet átkelni, a villamosok rövidített útvonalon, Népszínház utca–Hidegkuti Nándor stadion között közlekednek. A 37A külső szakaszának pótlására Hidegkuti Nándor stadion–Sörgyár között pótlóbusz közlekedik Kőbánya Ligettelkek nevű városrészének kis utcáin. A villamos és a pótlóbusz részletes menetrendje a BKV honlapján olvasható. A villamosok a Hidagkuti Nándor stadion előtti visszafogó váltótól egyvágányú forgalomban, jelzőbotos fedezéssel közlekednek a Pongrácz úti ideiglenes végállomásig. A pótlóbusz a Hidegkuti Nándor stadionnál a 909-es éjszakai autóbusz megállójából indul, a Sörgyárnál az Élessarok lehajtó ágában, az Örs vezér tere/Liget tér irányú megállóban lehet fel- és leszállni.
Pongrác vagy Pongrácz?Hol ezt, hol pedig azt az írásmódot használják (az utcatáblák is vegyesek), és a források sem mindig egyértelműek. A Kőbányai utcák, utak, terek, parkok története (Budapest 1985) című munka is csak valószínűsíti, hogy a névadó gróf Pongrácz László honvéd alezredes, aki többek közt Budavár 1849-es visszavételénél jeleskedett, és családjának a mai Kőbánya környékén is voltak birtokai.