Jordániában rekedt Tarom-utasok

iho   ·   2015.01.19. 12:16

38 romániai állampolgár vár már 15 órája a hazatérésére, miután repülőgépüket az jordániai légi rendészet egy másik ottani reptérre irányította, aztán a repülőgép nélkülük szállt föl – írja a Mediafax hírügynökség a Ziarul Financiar értesüléseit alapul véve. A Transindex összeállítása  hajnali keltezésű, tehát az utasok már több mint húsz órája várnak segítségre.

A Tarom légitársaság gépének, amely Bukarest és Amman között közlekedik, hajnali 3-ra kellett volna Bukarestbe szállítania az utasokat, azonban rossz időjárási körülményekre hivatkozva, nem vette fel őket.

– Nem tudtunk semmiről. Két órával azután, hogy a repülőgép leszállt, odajöttek a Tarom ammani képviselői, és szóltak, hogy a nagy köd miatt a repülőgép nem veheti föl az utasokat, és üresen száll vissza Bukarestbe. Tizenhárom órája vagyunk itt élelem és víz nélkül. A Tarom emberei azt mondták, hogy nem tudják megoldani a helyzetet. A következő járat pedig csak kedden éjszaka indul – mondta a ZF-nek egy pórul járt utas.

A bukaresti Henri Coandă reptér információs irodájából megerősítették, hogy a gép utasok nélkül szállt le, de ők nem tudják ennek az okát.

A Tarom időközben kiadott egy közleményt, amelyben jelezték, hogy a jordániai, egyik repülőtérről a másikra való utazás miatt a RO 188-as járat személyzete túlhaladta a munkaidejét, így az utasok biztonságára való tekintettel, inkább üresen szálltak vissza Bukarestbe.

Az egyelőre nem világos, hogy az utasok hogyan, és mikor fognak hazaérni.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Repülés Hajózás Nagyvasút Légiközlekedés Belvíz

Brüsszel döntött: 2040-ig el kell készülnie a Budapest–Bukarest NSV-nek

iho.hu   ·   2024.06.17. 11:45

Jóváhagyták a TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat fejlesztésére vonatkozó új uniós rendeletet, benne a magyar és a román főváros közötti nagy sebességű vasút megépítésére vonatkozó passzust. A döntés végleges, a hálózatot három lépésben fejlesztik tökélyre, a végső határidő 2050.